dinsdag 10 september 2013

Herfst

Bah ik kan er maar niet aanwennen. 20.00 uur en nu al donker en dan te bedenken dat ik nog tot eind van de week "zomer"vakantie heb. Nou totaal geen gevoel van zomervakantie, nu is het net herfstvakantie.
Meestal rond deze tijd begin ik dan weer met breien, niet ingewikkeld dus houd het voornamelijk op leuke en apart sjaals. Maar ja aangezien ik nog niet klaar voor de winter ben ontbreekt het mij ook aan inspiratie. Wanneer, waar en wat zal ik dan eens wat breien, heb echt geen idee. Wol en pennen genoeg maar echt zin heb ik er nog niet in. Liefst zit ik nog buiten met een wijntje en stukjes kaars te genieten van het mooie warme weer waarbij mijn honden heerlijk in de tuin van de warmte genieten.
Maar helaas als ik nu buiten kijk is het donker en nat. Misschien toch de breipennen tevoorschijn halen en kijken of ik dan ideeën op doe.

Deze heb ik vorig jaar gemaakt, gebreid en gehaakt. Helaas geen betere foto, maar je krijgt wel een idee


Hij is heerlijk warm in de winter en kan zelfs ook nog om mijn hoofd slaan. Echt een winter sjaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten