zaterdag 7 september 2013

Baaldag

Ken je dat. Je kop zit vol ideeën en plannen en steeds neem je je voor om er aan te beginnen. Maar voor je het weet heb je in je koppie van alles gedaan en gemaakt maar in de praktijk zit je op je kont en heb je geen flikker uitgevoerd. Nou zo'n dag heb ik dus vandaag. Wil van alles maar het komt er maar niet van. Ik krijg het maar niet voor elkaar om met mijn reet omhoog te gaan en om wat aan te pakken. En weet zelfs al dat ik daardoor aan het eind van de dag baal omdat ik zoveel had kunnen doen en af had kunnen hebben.
Wat zit een mens toch complex in elkaar.

Hoe dan ook, ik had weer voor 5 min een excuus door dit blog te schrijven. Blijkbaar is dit weer zo'n baaldag voor mij. Nu maar eens een bakkie troost erbij pakken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten