vrijdag 30 december 2011

Einde van het jaar



Het einde van het jaar eindigt, voor mij was het een bewogen jaar. Vorig jaar aan een nieuwe studie begonnen en dit jaar best wel aantal schooldipjes gehad maar heb het overleefd en eind januari studeer ik dan eindelijk af.
Verder gewerkt op een super groep waar ik het ontzettend naar me zin heb gehad en veel heb geleerd. Al met al stond mij jaar in het teken van leren en werken.

Enige waar ik wel van baalde dit jaar was het vreselijke natte zomer. Heb je vakantie ben je in eigen land, is eindelijk na jaren wachten je veranda af en kan je er niet van genieten.
In tegenstelling tot de herfst die vaak guur en nat is was die ontzettend droog.
Heb zelfs vandaag nog ff buiten met een collega in het zonnetje gezeten, was wel beetje fris maar toch te doen. En dat op 30 dec, normaal heb je dan toch echt de dikke winterjas aan

Wat brengt ons volgend jaar, ik heb geen idee. Misschien een nieuwe baan (net sollicitatiebrief de deur uit)
Misschien nog weer eens poging tig doen om te stoppen met roken maar doe dit niet op 1 januari want ik geloof niet in goede voornemens. Waarom niet omdat ze vaak gedoemd zijn te mislukken en ik ben van mening als je iets wil veranderen dat het op elke gewenste datum in het jaar moet kunnen.

Hoe dan ook, ik wens jullie een prachtig jaarwisseling en pas op voor vuurwerk en houd ook zeker rekening met alle dieren die dit weer moeten ondergaan. En dan een gezond en mooi en gelukkig 2012


Geen opmerkingen:

Een reactie posten