woensdag 21 december 2011

Eerste blog.

Snap nog niet veel van hoe alles werkt dus vergeef me als alles nog niet even straks op deze site eruit ziet maar dat komt wel vanzelf wel. En anders moeten jullie mij maar tips geven

Hier lijkt het op moment wel of de honden ook in een winterdip zitten. Niet alleen ik ben niet vooruit te branden maar de doggies dus ook niet. Blij dat we mogen de korste dag hebben dan kunnen we na morgen weer beginnen met het aftellen naar het nieuwe jaar.

Gisteren ook nog goed nieuws gehad, nadat ik sinds de zomer druk bezig was met me scriptie is deze goed gekeurd dus mag deze uitprinten. En jawel in 3voud dus nog ff zien waar je dit goedkoop kan laten doen, want moet het ook nog inbinden. En na de kerstvakantie moet ik aan me presentatie gaan werken want die moet ik eind januari doen en dan zit eindelijk me studie erop. En ben ik gediplomeerd Yeahhhh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten