maandag 26 december 2011

2e Kerstdag

Heerlijke relaxdagen zijn dit wanneer je geen verplichtingen hebt.
Gisteren met me man lekker aan de gourmet gezeten en wat smaakte dat lekker. Daarna filmpjes gekeken en op de laptop bezig geweest. Zelfs weer na 2 jaar een eigen domeinnaam aangevraagd want door me studie ben ik 2 jaar niet meer actief geweest met PSP en dat wil ik na januari (als me studie erop zit) weer gaan oppakken.

Vandaag nog zo'n relaxdag alleen krijgen we vandaag een logeetje, mijn nichtje. Heerlijke meid vol humor en ze had bedacht dat we samen wel ff alle afleveringen konden gaan bekijken van de film Twillight dus dat word ongeveer 8 uur lang dvd's kijken. Wedden dat we eind van de avond/nacht vierkante ogen hebben. Hoewel eerst maar eens kijken of we dit wel vol weten te houden en onze aandacht erbij kunnen houden. Van mezelf weet ik dat ik 2 films achter elkaar weet vol te houden daarna is het bij mij nog de vraag.

Hoe dan ook, met wat jullie ook gaan doen een hele fijne en mooie 2e kerstdag en hoop dat die gaat zoals jullie het graag willen en niet vast zitten aan verplichte familiebezoekjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten