zondag 16 maart 2014

Naam labels

Heb toch al verschillende dingen gemaakt en gefreubelt maar mijn naam erin ontbrak nog.
Dus word het kado gedaan via via dan blijf ik als maker onbekend.
Heb nu dan ook maar de stoute schoenen aangetrokken en naam labels besteld die ik dan zo op mijn
handwerkjes kan naaien of plakken.

Ben ook erg benieuwd hoe ze eruit gaan zien. Want in tegenstelling tot veel sites heb ik het besteld op
een site waar je niet van te voren kunt bekijken hoe het eruit gaat zien.  Afwikkeling van de bestelling en betaling ging wel weer erg vlot, goede reviews en als ik het mag geloven kan ik ze dinsdag of woensdag al bewonderen. Hopelijk valt het resultaat dan niet tegen.

Spannend weer, en zal van de week natuurlijk de naamlabels hier laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten