woensdag 12 februari 2014

Ruzie met de naaimachine




Zo ff hier afreageren, pfff echt ontzettende ruzie met de naaimachine, dat kreng doet maar niet wat ik wil. Draadspanning controle, naald dikte controle, spoeltje gecontroleerd, steek gecontroleerd het klopt allemaal en toch doet de draad uit het spoeltje niet goed naaien. Tja en dan word ik ongeduldig en ook agressief op zo'n apparaat. Naaien is dus echt niet mijn ding en snap nooit waarom iets niet werkt. Erger is nog wanneer ik mijn moeder vraag, die kijkt en hup het werkt. Grrr waarom???
Moet dus wat anders verzinnen voor mijn project waar ik mee bezig was en daar baal ik flink van.








Zit er toch zwaar erover te denken om dat rot apparaat gewoon de deur uit te doen. Kan me beter bij haken en breien houden dat gaat me tenminste
beter af en levert geen stress op

Eerst maar een kop koffie en dan zien we wel weer verder hoe ik het ga aanpakken pff Niet mijn dag dus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten